Eindelijk internet...!

Dag allemaal - even een berichtje vanuit de zonnige Spaanse westkust. Of moet ik zeggen noordkust? We zitten net over de grens met Spanje aan de Atlantische Oceaan en dit gedeelte van Spanje loopt evenwijdig aan de Evenaar, dus hebben we de kust noordelijik (zoek maar even op met Google Maps): dit is Zarautz. Een prachtige plek in de bergen van Spanje met een geweldige surfkust. We zouden dit nooit hebben gevonden als Annemarie op het laatste moment niet had besloten hier even een weekje te gaan surfen. we hebben een geweldig uitzicht, want we staan met de neus naar de zee en vanaf onze plek op een berg geeft dat een prachtig zicht...

We hebben het erg naar ons zin en alles loopt op rolletjes. Het weer is prachtig: blauwe luchten met zon, dus wat wil je nog meer? Gisteren zijn we aangekomen na een halve dag rijden vanuit Lacanau, waar we een paar dagen hebben opgetrokken met Mirjam, Jan Pieter, Kim en Sanne. Gezellig hoor! Vooral naar zee geweest natuurlijk. We kwamen in Lacanau terecht nadat we een paar nachtjes hadden gestaan in het midden van Frankrijk (Lazuret). Het weer was daar wisselend - de eerste dag hadden we een mooie zonnige dag en de dag er na was bewolkt en wat koeler.

We waren onze trip begonnen op maandag 19 juli, toen we terecht kwamen in een klein plaatsje onder Parijs: Argenton. De reis was voorspoedig verlopen, na wat files rondom Breda en Antwerpen. We hebben er twee nachten gestaan - de camping was heel natuurrijk en had een geweldig zwembad.

We plannen om hier donderdag weer verder te gaan, dan richting Toulouse, in de hoop dat we er mooi weer aantreffen. Verder hebben we eigenlijk nog geen plannen. Meestal blijven we ergens tenminste twee nachten, maar als het erg mooi is verlengen we nog wel eens.

Helaas kan ik geen foto's laten zien, want tussen alle kabeltjes en snoeren in ben ik dat speciale kabeltje vergeten waarmee ik foto's van de camera op internet kan zette. En dat is jammer, want we hebben al prachtige plaatjes gemaakt. Vandaag nog heb ik Annemarie op de surfplank kunnen filmen... Afwachten tot we thuis zijn maar weer.

Rik: ik begrijp uit je sms dat je het in Zwolle erg leuk hebt gehad en ik hoor ook graag nog even het verhaal over je avontuur in Apeldoorn. De foto in je verhaal vond ik erg stoer.

Maarten en Berdien: houden jullie het nog een beetje vol in de vakantietijd? Het is bijna augustus en dat is de laatste maand voor jullie trouwdag...!

Ik weet niet wanneer we weer in de gelegenheid zijn om een stukje op Internet te zetten, dus dit kan ook de laatste van de vakantie zijn...

Groetjes vanuit het warme zuiden!

Gienke & Koop

Reacties

Reacties

Wijnand@home

Leuk om te lezen dat jullie een fijne tijd hebben daar en ook JP&M en Annemarie nog ontmoet hebben. Noord-Spanje, daar wil ik nog eens fietsen. (Santiago de Compostella). Geniet ervan.

Koop

Van JP en Mirjam begrepen we dat ze vanmorgen om 715 vertrokken zijn uit Lacanau. Wij hebben vandaag een rondje dorp gedaan met Annemarie en lekker geluncht op een Spaans terrasje in de binnenstraatjes van Zarautz. Daarna hebben we afscheid genomen en zijn Gienke en ik nog even naar het strand geweest om in zee af te koelen van het warme weer. INmiddels zijn we etrug op de prachtige camping en heb ik betaald: morgen gaan we richting Toulouse - we hopen rond 0900 uur te vertrekken. Annemarie blijft hier tot zaterdagavond; ze vertrekt dan rond 1930 en is zondagmorgen weer thuis. Groetjes allen en bedankt voor de reacties!

De Eenzame Maartensdijker

"En een goeie tip: blijf je netjes aan de inrijdsnelheid houden ;-)"
Is helaas na de 300km al niet meer gereden ;)
Moet wel aardig wat laten nakijken door die dealer zeg, mijn schakelmechanisme zit los. Dus als ik niet oplet valt dat hele ding eraf! Heb de 17000 toeren bereikt door per ongeluk naar neutraal te schakelen.. Allemachtig wat trilt dat!
Klinkt zeer goed allemaal daar, de gemailde foto ziet er zeer goed uit! Geef mij ook even zo'n uitzicht! :D

Pap van de iPhone

Hi man, nu lees ik je berichtje pas... Ben je intussen weer opgeknapt? Wij zitten nog buiten na een warme dag. Morgen nog zo één en dan rijden we weer verder, onze laatste week in. Annemarie isinmiddeks onderweg, dus die komtmorgeb weer thuis. Minder eenzaam dus! Wel goed volgehouden hoor! Groet en knuffel, ook aan Fish (maar niet te stevig!)...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!