Het leven in Maartensdijk

Hoihoi iedereen,

Ik denk, ik laat nog eventjes een verslagje achter (:

Alles hier in Maartensdijk gaat goed, ik (Rik) ben nu echt helemaal alleen. Ouders op vakantie, Annemarie ook.. Fish is de enige hier waarvan ik nog aandacht krijg

Frown

Ene kant superfijn, helemaal alleen, geen regels, zo laat naar bed als ik wil, zo laat uit bed als ik wil, eten wat ik wil, enzovoort.

Andere kant niet fijn.. Grote verantwoordelijkheid, en zwaar eenzaam

Frown

Met mij gaat verder wel alles goed, ik heb geen enkel probleem meer met schakelen (brommer),

Bijna ingereden, nog minder dan 100 kilometer te gaan.

Ik heb de eerste 300 kilometer niet harder als 40 gereden, maar dat ging me toch echt irriteren en nu rijd ik gewoon vol gas. Na wat vragen aan experts of dat niet schadelijk is. (Nee dus ;))

Verder, het huis is nog niet afgebrand, leeggestolen ofgeëxplodeerd, dus heeeel erg goed. (:


Morgen ga ik naar Ferry in Apeldoorn, een vriend van Marije, die ik via een scooterforum heb ontmoet. Ik kwam er later pas achter dat we elkaar al kennen. xD

Waarschijnlijk ga ik daarna nog langs Zwolle, maar ik bel nog eventjes of dat allemaal wel mogelijk is. ;)

Het word wel weer tijd dat iedereen een verhaaltje hier schrijft hoor :P

Dikke knuffel

Rik

Reacties

Reacties

O&O

Natuurlijk ben je vanavond van harte welkom bij ons.
Gr.Opa.

JP M K S

Leuk verhaal Rik! Groeten van ons uit Lacanau

mam, pap

Een fijn verhaal, man! Goed dat je je zo verantwoordlijk voelt... Wij hebben het ook erg naar ons zin en zijn natuurlijk trots dat jij op het huis met bijbehorend vee past. Het was wel hadnig geweest als je hier zou zijn, want er wordt behoorlijk Spaans om ons heen gesproken! En een goeie tip: blijf je netjes aan de inrijdsnelheid houden ;-)

Annemarie Geersing

Hilarisch verhaal rik, en mooie foto!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!