Surfen in Zarautz!

Hallo lieve familie!

Twee weekjes geleden boekte ik last minute een weekje vakantie naar een surfkamp in Zarautz, om twee dagen later te vertrekken (vrijdag de 23e) met de bus vanuit Utrecht!! Na zo'n 18 uur in de bus (grotendeels slapend doorgebracht) kwamen we aan met een groep Nederlanders en Belgen in het mooie Spaanse dorpje Zarautz (vlak over de grens van Frankrijk, aan de Bordeaux kant). Ik was dan wel alleen gegaan maar ik had gelijk vrienden gemaakt in de bus en we zijn gelijk het water ingegaan met onze surfplankjes. Gelukkig was ik het nog niet verleerd en kon ik nog redelijk staan op m'n plank.

Het werd een fantastische week helemaal in het teken van surfen: het strand, goed weer, goede golven, surfen, feestjes (ook op het strand), beachvolleybal, strand-voetbal, en veel chillen! Ik heb ook veel gelezen in het boek 'the beach' (van die film, met leonardo dicaprio :)) in een hangmat (voor het ultieme relax-gevoel), en natuurlijk veel leuke mensen leren kennen (voordeel als je alleen op vakantie gaat).

Ook kwamen pap en mam nog langs, ze stonden op een camping boven op de berg, dus dat was een klim! Het was echt leuk om elkaar daar te zien, gelijk even bijkletsen, in het dorpje lunchen, en pap heeft een poging gedaan op de surfplank! (hier zijn foto's van, haha)

Ik ben in ieder geval weer helemaal uitgerust na deze vakantie, en klaar om weer een jaartje naar school te gaan + werken :) Inmiddels ben ik weer thuis met Rik, en morgen komen de ouders weer thuis.

Hoop dat jullie een fijne vakantie hebben (gehad)!

Liefs, Annemarie

Reacties

Reacties

Berdien@work

Ik heb je fotos nog niet eens gezien!!! (Shock!!) XXX

O&O

Wat heerlijk dat je zo maar spontaan op reis kan gaan.
We zijn jaloers op de golven,maar zullen ze dit jaar waarschijnlijk niet zien. Bedankt voor je fijne reisverslag en de foto's. Kusjes van ons.

Marije

Oeeeh wat klinkt dat heerlijk! Leer je mij ook een x surfen? :D

Jan Pieter

Leuk verhaal Annemarie! En wat waren we dicht bij elkaar :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!