Diploma Uitreiking Rik...

De afgelopen jaren heb ik op het VMBO in Hilversum gezeten. Ik deed daar de kaderopleiding Metalektro en wel tweetalig.

Op 16 juni kwam het verlossende telefoontje: Rik is geslaagd...

zie ook http://www.youtube.com/watch?v=VEjoeeXx5B0

Een paar weken later - 2 juli - was het zo ver: de Diploma (metalektro) Uitreiking op Groot Goylant in Hilversum. Voorafgaand aan de festiviteiten hebben we een feestdiner gehad in de Mausritshoeve met Berdien, Maarten, Annemarie, Mam en Pap. Inmiddels een traditie geworden, want zo deden we het destijds ook bij Annemarie en Berdien. Op 2 juli speelde het Nederlands Elftal in de kwartfinales tegen Brazilië, vandaar mijn oranje T-shirt...

Na het etentje werden we verwacht in Hilversum. Het was een mooie, zwoele avond. In de kantine was het bloedheet! Gasten en leerlingen werden bij de ingang gescheiden en na verloop van tijd kwamen de leerlingen met muziek op.

Eerst werden de tweetalig afgestudeerden naar voren gehaald en daar hoorde ik ook bij. We moesten ons cerificaat Engels ondertekenen.

Ik was met een andere leerling de enige die bovendien een 'Proficiency' test had gedaan - een spciaal examen dat is opgestuurd naar Engeland. De uitslag daarvan komt op 22 juli binnen...

Hierna kwam 'de toespraak' van de leerkracht: iedereen werd met een gezonde dosis humor even fijn doorgenomen, ik dus ook. Daarna een schoolfoto en tenslotte de ondertekening van het belangrijkste: mijn diploma...

Na afloop zongen de leerkrachten ons toe. Het einde van een gezellige, maar warme avond en van een middelbare-school-periode. Buiten wachtte ons nog een receptie. En een schoolstunt: samen met en medeleerling ben ik met de scooter door school heen gereden... ;-) Het werd niet heel erg op prijs gesteld door de leerkrachten, maar het was wel leuk om te doen!

En nu op naar de toekomst: Game Design aan het Grafisch Lyceum in Utrecht!

Reacties

Reacties

O&O

Hoi Rik. Wat een geweldig feest daar in Hilversum. Het lijkt heel erg op de diploma-uitreiking van Marije.
Fijn dat je al zo ver bent. En nu lekker door naar de volgende studie. Nogmaals heel hartelijk gefeliciteerd van ons, hoor. Groetjes uit Zwolle.

Berdien en Maarten

Whoohoo!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!