Diploma uitreiking Marije

Hi family!

Dinsdag had ik mijn diploma uitreiking, en ik wou even vertellen hoe leuk het was! Het was heel raar om na zon lange tijd weer even op school te komen voor de aller laatste keer! Maar toch was het heeeeel gezellig, zoals altijd. We kwamen binnen, en ik moest naar boven in de lerarenkamer en die zat natuurlijk helemaal vol met leraren... eh ik bedoel leerlingen! hihi, we hoorden daar wat we gingen doen enzo, toen konden we weer naar beneden, kregen allemaal een roos, en moesten de kantine inlopen met het nummer: 'we are the championssssssssssssssss' weetjewel? en daarna allemaal preken over hoe goed we wel niet zijn, en daarna met je eigen klas naar een lokaal, was heel grappig, onze mentor had vanalles geregeld en had over iedereen wel iets leuks/grappigs/doms te noemen. (Ik was een topper!) En daarna natuurlijk:

DIPLOMA TEKENEN!

Ik weet niet welke handtekening ik heb gebruikt en volgens mij was het ook weer eens een nieuwe....

Tongue out
maar het gaat om het idee!

Na dat iedereen getekend had, konden we beneden wat te eten en te drinken pakken en afscheid nemen van onze lieve leraren... (ahum)

Ik vergeet de tijd op de middelbare school nooit, het was gewoon leuk grappig, soms minder leuk en minder grappig, maar ik ben door die leraren en leerlingen echt vooruit geschoten en een toppertje geworden zoals ik nu ben!

Paps, mams, opa, oma en ivo waren er natuurlijk ook bij.En dat was heel fijn. (Behalve wouter, die moest werken!

Sealed
en toen vroeg iedereen ook nog, is dat je broer??? pffff)

(sorry voor onscherpe foto)

En daarna eindelijk thuis voetbal kijken! En Nederland is ook echt een toppertje! Vinden jullie ook niet?

Oh, en Ivo gaat zaterdag 2 weken naar Sardinië

Frown
Heel leuk voor hem, en we gunnen hem die zonnige weken ook echt wel, maar ik moet hem wel missen!!! Maar dat ga ik oplossen, zoals dagje strand met moeders, en logeren bij annemarie met rik, en rik moet hier ook nog een x komen........... maar het komt allemaal goed! Jullie krijgen de dikke groetjes van Ivo!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liefs en tot snel! De diplomahebbende Marije!

Ps. Ik heb een nieuw (eigenlijk oud, want hij is van vroeger) picasawebacount, ik heb wat dingen aangepast en heel veel foto's erop gezet. Het acount wat ik eerst had is nu met foto's met vrienden en de nieuwe met .. JULLIE! dusss.. ik zou maar even gaan kijken!!!:

http://picasaweb.google.com/xMaryee

Reacties

Reacties

Annemarie

topperrrrtje!

Gienke & Koop

Leuk Marije, wat zul je blij zijn dat het er op zit... En nu het echte werk: fotografie! Dikke kussen uit Maartensdijk...

Rikkieeeee

Whaaa super! :D
Die foto met die hyperblije vrouw HAHA :P
Super hoor! Ik kom snel langs :D
Dikke knuf!

O&O

Lieve Marye,
Wat was het een leuke middag, he'?
Opa en oma zijn maar wat trots op jou!!
Nu lekker vakantie en dan later aan de slag met
een nieuwe uitdaging.
Liefs van ons,
O&O

JP

Nogmaals gefeliciteerd Marije!

Berdien en Maarten

Whoohoo!! Supergoed hoor! Leuke foto's!
XXX uit de Meern

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!