Een bruiloft update!!

Hallo lieve familie!

Cool

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Om verder te gaan met de familie website, wilden we jullie even een update geven over de bruiloft! We zijn er namelijk best druk mee geweest, zeker de laatste tijd! Maar daardoor hebben we wel alle grote dingen geregeld!!

Laughing
Dat is een fijn gevoel natuurlijk, want de grote dag komt steeds dichterbij!

Op 3 september 2010 trouwen wij op Kasteel Sterkenburg in Driebergen,

daarna hebben we de kerkelijke inzegening in de Maartenskerk in Doorn

en het feest is 's avonds in het Arsenaal in Woerden!

Die locaties zijn allemaal geregeld. Afgelopen zondag zijn we naar de DJ's geweest om even kennis te maken en te kijken naar de apparatuur die ze hebben voor onze bruiloft (o.a. 2 bellenblaasmachines
Wink
), het zag er allemaal goed uit!
Maandag heb ik (met Annemarie, mama en Jannie) mijn trouwjurk gepast en opgehaald! Hij is supermooi! Maarten heeft ook al een pak, maar hij moet nog wel een keer komen om weer te passen. Daar moet hij nog even voor bellen. De schoenen zijn hier ook al in huis. Dus we kunnen ze lekker inlopen, haha!
De fotograaf,haar/make up en de ringen (komen eind juli) zijn ook al geregeld!
We hebben vanavond de honeymoonsuite geboekt!! We hebben hem even gezien, superleuk natuurlijk!!
Nu richten we ons op de uitnodigingen, we hebben morgen een afspraak met de drukkerij hier in de Meern. Daarna weten we meer. We zijn benieuwd!

We hebben een lijstje gemaakt met dingetjes die nog gedaan moeten worden, het is nog best een lijst, maar het zijn allemaal kleine dingetjes. Echt de details!
Wink

Als we meer nieuws hebben, horen jullie dat natuurlijk meteen!

Veel liefs uit het zonnige de Meern!!!

Marije

Heeeee lieverds!
Wat super leuk joh! En wat regelen jullie dat goed! Heb er echt al zoooon zin in joh! Echt leuk! :)
Liefs Marije

vader van de bruid...

...is natuurlijk beretrots!

mam

weet al hoe mooi jullie beiden zullen zijn op de dag... heb nl al gezien waar jullie in gaan lopen stralen....
zal vast een supergave dag worden...
mam

Ellen en Wijnand

Lieve schatten, wat klinkt het allemaal geweldig wat jullie (en wij met z'n allen !!) gaan doen...en wat regelen jullie dat allemaal prachtig. Wij verheugen ons enorm op deze mooie dag en vinden het super dat we het mee mogen beleven. Nog veel plezier met het regelen van alle details! Tot gauw, weer! Dikke kussen van ons!!

O&O

Eindelijk reageren O&O ook eens,maar het is bij ons boven zo warm dat je er haast niet kan vertoeven!
Vandaar dat we bijna nooit achter de computer zitten.
Vandaag dus wel (80 graden!)
Wat staat alles voor de grote dag al mooi klaar, we
kunnen haast niet wachten...maar de tijd gaat heel snel..
Opa"s nieuwe pak hangt ook al klaar, hoor!
Wie is er eigenlijk ceremoniemeester? We moeten toch
ook achter jullie rug om over alles kunnen praten???
We wachten verder alles rustig af natuurlijk.
Liefs van ons,
Opa en oma