Verhuizen Annemarie

Hallo lieve familie!

Zo, dat was weer een poosje geleden dat ik een weblogje had geschreven! En nu over een heel ander onderwerp: Ik ben verhuisd! Op 2 juni kreeg ik de sleutel van mijn nieuwe crib aan de Patmosdreef in Utrecht.

Vervolgens gingen er twee weekjes overheen omdat ik twee tentamens moest leren, en ik wilde volle concentratie hebben voor het verhuizen. Papa is in die weken al wel veel naar m'n nieuwe kamer gegaan, om alvast een mooie vensterbank te maken, en andere perfecties. (zie het resultaat: ben er superblij mee!)

Op zaterdag 19 juni konden we beginnen met het krabben van behang (leuk klusje) en kon papa het eerste strookje behang er op plakken. Het was nog een klus om het behang uit te zoeken, maar het is paars geworden.

In de week erop is de rest van het behang er opgeplakt door Pap, Mam, Maarten, Berdien en mezelf. Twee muurtjes paars, twee muurtjes wit. Zaterdag de 26e konden we verhuizen! Ik had al een aantal dozen vol, verder moesten er nog twee kasten mee... met de achterbak open dus! Mijn matras en bank waren 's ochtends door twee leuke jongens van de ikea bezorgd, en toen we alles in elkaar zetten kreeg mijn kamertje echt sfeer!

Binnen de kortste keren had pap een televisieverbinding en internet tot stand gekregen, echt fantastisch! Houkje bleef de eerste nacht hier slapen en we zwaaiden iedereen uit....

Nu woon ik dus in Utrecht aan de Patmosdreef! Er moeten nog wat schilderijtjes opgehangen worden, nog wat spulletjes bij de ikea gekocht worden voor de perfectie, maar dan is het af! Ik denk dat ik nog wel veel in Maartensdijk ben deze zomervakantie, maar als in september mijn studie begint woon ik hier met Sabrine, Stephanie, Dirkje en Brecht... Leuk!

Komen jullie snel kijken? Liefs, Annemarie

Ps. Misschien wel leuk als iedereen op deze weblog weer een leuk verhaaltje schrijft als er iets leuks gebeurt, updaten we elkaar mooi!

Reacties

Reacties

Wijnand en Ellen

Lieve schat! Wat is het een ontzettend leuke kamer geworden!!!! Nog wel een naar klusje, dat behang, of niet? Bij Marije heb ik dat ook gedaan, maar er echt op gescholden! We komen natuurlijk snel kijken, want we zijn super benieuwd. Wijnand komt in het nieuwe studiejaar vast een keertje bij je eten, want hij studeert vlak in de buurt. Tot gauw lieverd, dikke kussen en een gaap, het is 00.15 uur (druk met onze webwinkel!) xxx

O&O

Lieve schat,
Wat ziet het er allemaal vrolijk uit!!
We hopen dat je een fijne tijd tegemoet gaat en dat je naast studeren toch ook leuk kunt wonen.
We komen zeker kijken, hoor!
Liefs van ons,
Opa en oma.

Je nichtje Marije

Heeee lieverd! Wat een leuk kamertje! Echt gezellig, en nice behang hoor, hebben we bijna hetzelfde hihi, tof! Ik kom snel een keer logeren als het helemaal af is enzo en gaan we lekker shoppen in utrecht D: tot snellll!!!

Lieeeefs, Marije!

vader van de student...

...mooi!! (uitspreken zoals Marc-Marie Huijbregts)...

mam

terwijl het hier 36 graden is en nederland bijna verloren heeft typ ik ook even een leuk berichtje...
heerlijk plekje heb je gecreeerd, en daar ga je de komende tijd heel fijn wonen en studeren........
we komen vaak ff een bakkie halen hoor...
en ff shoppen aan de overkant, want wie woont er nu tegenover het winkelcentrum.....

Ellen en Wijnand

Even een berichtje voor Gienke: Nederland heeft niet verloren, hoor!!!! Tuurlijk niet....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!