Last day in Tel Aviv!

Hallo allemaal, leuk dat jullie zo meeleven. Ik heb deze week een leuke klus gehad, het reviewen van internationale contracten voor de nieuwe container terminal in Ashdod (ten zuiden van Tel Aviv)

Het is me goed afgegaan, ik hoop hierdoor natuurlijk goodwil te hebben gekweekt voor meer van dit soort reisjes. Ik maak wel lange dagen: van 9 tot 20:00 uur. Maakt niet uit ik heb het geweldig hier. Tel Aviv is echt een wereldstad, het is er druk, sommige gedeelten zijn niet zo mooi andere gedeelten zijn prachtig nieuw opgebouwd. En het ligt heel mooi aan de zee, daar zijn veel hotels en mooie terrasjes en restaurants/clubs. Ik voel me hier erg veilig, het is niet echt Arabish of zo. De bevolking is erg vriendelijk en multiculti. (Joden komen van over de hele wereld).

Gisteravond waren we in old Jaffa, dit doet wel weer arabish aan en je voelt hiet de oude (bijbelse) geschiedenis. Affijn vanacht vertrekt mijn vliegtuig om 05:05h en ik moet er om 02:00h zijn!

Morgen ben ik dan fijn weer thuis.