Werkweek Barcelona

Hey allemaal!

Hier een berichtje van Rik vanuit Hotel Olympia in Calella!

Ik kwam er zonet achter dat hier gratis wifi is dus ff uitproberen dus! :)
Ik heb hier een heerlijk weekje!

De busreis was best wel enorm lang (20 uur) en heb nauwelijks geslapen. Toen we aankwamen brandde de zon op je kop terwijl je alleen al stilstond! De hotelkamer was echt heel erg chill en groot! De eerste dag mochten we ff uitpuffen en chillen van de reis. Lekker buffet als avondeten. Na een heerlijke nacht slapen stond een lekker ontbijt buffet op ons te wachten. Daarna gingen we naar verschillende dingen in Barcelona, namelijk de Sagrada Familia, een Cathedraal (ben de naam kwijt) en naar het Olympische stadion. Was heel vet en indrukwekkend. Toen weer met de bus terug. Een paar gasten in de bus vonden het wel even 'leuk' om een middelvinger naar motorrijders te steken. Eentje vond 't wel leuk en lachte en stak er een terug, maar een ander reed luid scheldend achter de bus aan... Maar hij gaf 't op.
Toen weer een lekker avondbuffet.

Na een lekker avondje met Flugel, chips en DVD gingen we weer een fijne tuk doen. Toen de volgende morgen aanbrak aten we zoals gewoonlijk buffet. Toen naar het stadion van FC Barcelona, heel indrukwekkend!! Toen een middagje Ramblas (op je spullen letten!!) en een fijn buffet in een restaurant. Toen weer terug naar hotel. Toen die morgen een buffetje, en een dagje lekker niks en voorbereiden op de bus. Lekker naar het strand geweest enzo, lekker veel McDonalds op en zo. Toen terug naar het hotel. En dan zit ik hier! Een verhaal op de iPod te typen!

Vandaag de bus in en dan morgen thuis. Het was perfèct. :D

O&O

Bedankt voor je leuke verhaal, Rik. Nou, je hebt het goed naar de zin gehad lazen we. Oma en Opa zijn er ook geweest. Ook hebben wij dat grote stadion gezien.
Geweldig, he' .Het is een prachtige stad. Heb je nog op de Ramblas geflaneerd ? Goede reis terug naar huis.
We zien elkaar gauw weer. Groetjes van ons en een dikke knuffel,hoor.

Annemarie

Woohoo, flugel & mcdonalds! Gelukkig heb je ook nog wat cultuur gesnoven :) Hoop snel foto's te zien! Leuk verhaal ! (met lekker veel buffetten)

Dikke kus

Berdien

Ik ben blij dat het perfect was:) Leuke stad he, Calella!:)
Tot snel broer!
XX Berdien

Tante Greet

Dag lieverd
Wat een mooi verhaal,wel genoten hé.Leuk ook dat stadion,is Jan ook geweest.Goede reis terug.Wij horen het wel.Kusje.

Ellen

Hee Rik, wat een leuk verhaal! En ook zo leuk dat je aan ons allemaal denkt als je helemaal in Spanje zit...zo te lezen heb je mooie dingen gezien, de Sagrada Familia is geweldig, waren ze nog steeds bezig met de bouw? Het is de vraag of die kerk ooit af komt, he? Nu weer 'lekker' naar school? We zien elkaar gauw, dikke kus van je tante.

Wijnand

Hee ventje,
Wat een fijn avontuur heb jij daar meegemaakt! Echt fantastisch! Als ik het een klein beetje in de gaten heb dan ga jij al aardig je Pa achterna: reizen, hotelletje, dingetjes bekijken, ergens lekker eten, beetje internetten, etc, etc. .......
Mooi man! Ik verwacht wel een 3D-dimensionaal-multimediaal verslag op korte termijn.

groet,
Wijnand

Oma en Opa uit Didam

Beste Rik,
Bedankt voor jouw berichtjes uit Barcelona.
Wat is het een werkweek of een vakantie week.
Ik dank van beetjevan beide wat.
Uit jouw berichtjes denk ik van beide wat.
Blijf je in Barcelona of ook nog in de omgeving?
Ben je met een grote groep of alleen uit jouw schoolklas, je zult je wel vermaken denk ik.
Veel plezier en een goede week. Het is toch een week
of nog langer.
Lieve Rik het beste toegewenst en de hartelijke groeten uit Didam van Oma en Opa.