Camping 7...

De Provence is prachtig! Wat heerlijk om hier te vertoeven...

Dank voor de reacties, heel leuk om te lezen. Tante Greet is soms heel erg vroeg met haar berichtjes (voor 0500 uur 's moegens!!!). Dikke kus aan allemaal, hoor! We spraken zojuist met Annemarie, die ons belde vanuit Moore. Heerlijk om haar stem te horen. Het gaat goed, ze heeftaan de westkust bijna geen mogelijkheid gehad om te mailen of bellen omdat ze daar geen bereik had. Ze reist zaterdag zonder Olly door naar Darwin en gaat dan met de trein (24 uur) verder naar Alice Springs.Dan vliegt ze naar Melbourne en van daaruit gaat ze op 1 septembernaar Singapore en vandaaruit door naar Thailand.

Zulke afstanden hebben wij niet afgelegd, maar vandaag (donderdag)waren we rond 1330 uur op camping Regain aan de rivier Verdon, bij hetplaatsje Gréaux Les Bains. Weer een stukje noordelijker.

De afgelopen dagen hebben we ons vermaakt op camping Manjastre, tenzuiden van St Tropez. We hadden een heerlijke vrije plek en de campinglag prachtig tussen de bergen van de Côte d' Azur. Het zwembad was debelangrijkste attractie en enkele malen per dag zijn we heerlijk tewater gegaan. Het wad er nooit echt druk en het bad had een groot diepgedeelte. Daarna opdrogen in de zon en vevolgens weer verder met eenboek of een ketting (in Gienkes geval, dan). Ikzelf ben al in m'n 4eboek bezig en dat is bijzonder, want de enige keer dat het me lukt omte lezen is in de vakantie. Ik heb een thriller achter de kiezen(vaderdag cadeau van Berdien en Maarten: super!), een managementboekjevan een collega gekregen, de biografie van Tim en Jeff Buckley (zag ikeen docu van op tv en heb ik direct besteld) en nu lees ik In Alle Staten van Amerika correspondent Max Westerman (cadeautje Annemarie) -ook heel leuk. Rik heeft een aantal tijdschriften over gaming bij zichen gebruikt z'n iPod veel. Daarnaast heeft hij genoeg aan de stapelstrips die ieder jaar meereizen. En Gienke leest en produceertkralenwerk. Een heerlijke ontspanning dus.

Vanmorgen waren we rond 0900 uur op pad. Binnenwegen gevolgd,boodschappen gedaan bij Casino en halverwege de legendarischekoffieshop. Verder een heel mooi panoramisch landschap en bergje-op enbergje-af.

Twee campings die we aanvankelijk op het oog hadden waren'complet' (vol), dus kwamen we hier terecht. We kunnen hier morgennaar het dorp lopen en ons plekje is 50m van de stromende rivier deVerdon, waar we eerder stonden. Zaterdag gaan we verder, dan weerrichting Lalley. Die camping was ons zo goed bevallen dat we daar nogeen keer willen staan op de terugweg. We zien daarna wel verder.

Hartelijke groeten uit de Provence...
Gienke, Rik en Koop

Tante Greet

Wat toch allemaal heerlijk,lekker in het water.Leuke Foto's.kusje.

Tante Greet

Ik zit echt niet om 5uur s'mórgens achter de computer.Wel s'middags om 17.00 uur.kusje.

O&O

Weer een mooi verhaal. hoor. Zo te lezen hebben jullie
erg genoten van de Provence. Gezellig gebied trouwens. Vooral de omgeving van Saint Tropez. En de temperatuur natuurlijk. Fijn om ook weer wat van Annemarie te horen. Jullie zijn inmiddels op de terugweg hebben we begrepen. Wees voorzichtig. We zien elkaar gauw weer.
Groetjes van ons. XXX
Mam en Pappa.