Naar Moustier St. Marie

Vanmorgen hebben we voor het laatst ontbeten in Lalley, waar we uiteindelijk nog drie nachten hebben gestaan. Het was een heerlijke plek, met vrij uitzicht over de bergen. De camping lag aan een klein bergdorpje, waar we onze boodschappen deden. Verder genoten we van het heerlijke zwembad, want af en toe was het te heet voor woorden. Rik en Gienke zijn dan ook zwaar verbrand. Niet handig...

Vanmorgen moesten we ongeveer 200 km rijden, maar een groot gedeelte daarvan liep dwars door de bergen en dat betekende heel wat haarspeld bochten... En dan duurt de rit wat langer dan gepland. Rond 1400 uur reden we camping Le Vieux Colombier op, dat tegen het dorpje Moustier St. Marie aan ligt. Een dorpje tegen de rotsen aan, prachtig! We hebben het al even lopenderwijs bezocht. En natuurlijk zag ik - nadat we helemaal geinstalleerd waren - weer een mooiere plek dan ons was toegewezen, dus iedereen begrijpt dat we inmiddels al weer verhuisd zijn op de camping. Maar het is de moeite waard: we staan aan het einde van een pad en kijken vrij de berg af... We blijven hier weer drie nachten en gaan dan door daar een plaatsje vlak boven Saint Tropez, waar collega Jan Steeman een tweede huis heeft. En hem gaan we
bezoeken!

Alles verder goed, kussen vanuit het warme Zuid Frankrijk...!

Gienke, Rik, Koop

Tante Greet

Wat is het daar toch mooi.Wel een eind rijden 200 km ach voor jullie een peulenschil hé.mooie foto.Lekker genieten.Vierdaagse lopers hier erg benauwd gehad.Met het vuurwerk was het net ff droog.Regen en onweer gehad,jammer hoor,ook voor de terrasjes.Maar nu schijnt de zon weer.Hier alles goed.Kusjes.

Femke

hee vakantiegangers!!! dit is wel leuk zo, kan ik het vanaf hier ook een beetje volgen, en gienk effe gauw een foto van je ouwe/nieuwe broek plaatsen, ben wel benieuwd! geniet van het mooie weer hier is het momenteel wel heel erg wisselvallig,