Weer thuis van Texel!

Hallo lieve familie,

Wij zijn inmiddels weer thuis van een overheerlijk weekje op Texel. We hebben enorm geboft met het weer, want van maandag tot en met vrijdag scheen de zon! Zelfs een paar heel warme dagen op het strand gezeten. Natuurlijk wel weer met een natte tent naar huis, maar ja, dat is vakantie in Holland. Hier alvast een paar foto's als voorproefje...en als je goed kijkt twee vreemde gezichten op onze foto's, Marije's vriendin Kitty en Wouters vriend Floris waren ook met ons mee. Supergezellig zo met al die pubers! Ze willen volgend jaar weer!

Meer foto's en een filmpje volgen nog!

Koop, Gienke en Rik: jullie nog veel plezier! We hebben afgelopen week jullie kamera veel gebruikt en zijn er nu helemaal uit dat we hem graag willen hebben! Gienke: heerlijke harembroek!!

Xxxx Wijnand en Ellen.

O&O

Een mooi verhaal en leuke foto's.Wat ziet het er allemaal gezellig uit.In Nederland kan het ook fijn zijn.
De poezen zullen het heerlijk vinden dat de fam.weer terug is. Nu wachten we nog het filmpje en de foto's af.
Groetjes van ons,
Mam en pappa.

Berdien (en Maarten)

Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad met zulk mooi weer! We hebben jullie kaartje ontvangen!:D Leuk! Snel even de fotos kijken!!
XXX

Annerdepan

Heerlijk Holland! Wij trekken nu ook rond met de tent en ook in Oz betekent dat regelmatig de tent nat inpakken, bleh! Geniet van de rest van 't goeie weer in NL! Mis jullie, kus!