Naar de Franse Alpen!

Toen we vanmorgen opstonden en naar buiten keken, zagen we het mooiste Panorama tot nu toe: rondom zijn de Franse Alpen en wij staan op een kleine camping (50 plaatsen) op 850 meter hoogte, met uitzicht op de kerktoren van Lalley en rondom ons de bergen, met in het oosten zelfs besneeuwde toppen! Ons lan: een prachtige bergwandeling maken...

Gisteren vertrokken we vanuit een zwaarbewolkt Hautecourt. Ook heel mooi, maar we hebben vrijdag uitsluitend binnen gezeten vanwege de regen. Niet erg, want we hebben alles bij ons om ons te vermaken. En dat hebben we ook gedaan, het was een heerlijke rustdag.

De route naarLalley leidde ons via Lyon en Grenoble. Bij de afslag richting Marseille stond het stil. File. Na een kwartier moest ik van de weg af om te tanken. Dikke rijen, zeker een halfur wachten. Zere voet van de koppeling (ik weet nu wat JP heeft meegemaakt). Na het tanken weer de weg op, stapvoets. Na een lange bocht kwam de file veroorzaker in beeld: een Gare De Payage... Lange rijen, zeker nog een half uur stapvoets gereden. Daarna verliep de route voorspoedig en werd het uizicht steeds mooier (Ankie en Annemarie: we moesten steeds
aan Nieuw Zeeland denken!) Uiteindelijk kwamen we steeds meer de bergen in: klimmen en dalen dus.

En nu zijn we heerlijk ontspannen de dag begonnen op ons plekje aan de rand van de camping!!! Maar zien wat de komende dagen ons brengen. Leve het avontuur!

Tante Greet

Ja overal hetzelfde,file,file.Mooi die Franse Alpen,lekker genieten van de natuur,spelletjes doen,luieren,en ga zo maar door.Is er wel wat jeugd voor Rik op de camping?Veel plezier.Kusje.

O&O

Fijn om weer eens wat van jullie te horen. Wat zitten jullie in een mooie streek. Ons ook bekend.
Veel plezier en weinig file tegewenst.
Groetjes van ons,
Mam en Pa.

Annerdepan

helaas kan ik de foto's op deze computer niet bekijken, mar wat heerlijk klinkt het!