Hautecourt Romaneche, Frankrijk

Vrijdag, ongeveer tussen de middag(want we letten natuurlijk niet op de tijd), vanuit de receptie van camping De l'Ile Chambod in Hautecourt Romaneche. Het regent.

Gistermiddag kwamen we hier aan, nadat we onze doelcamping hadden afgekeurd omdat het enorme zwembad leeg stond. En daar kwamen we nu juist voor. We hadden de hele dag gereden onder de knalblauwe lucht van midden Frankrijk en de gedachte aan een heerlijk zwembad gaf ons alleen maar energie. Helaas. Maar deze campingtussen Jura en de Alpen aan de rivier Ain is prachtig en we hebben een geweldige plek. We blijven hier twee nachten en vermaken ons met de rode bal.

Morgen trekken we verder richting Grenoble en zo zwerven we door Zuid-Oost Frankrijk. Helaas kunnen we hier ook geen foto uploaden dus zullen we de foto maar even beschrijven: Een knalblauwe lucht, een stromende rivier, onze camper met links op de voorgrond Gienke, hangend in de lucht met haar arm in de stand waarmee ze zojuist de bal een mep gegeven heeft.Rechts zie je Rik opspringend om de bal te vangen. Kortom: Vakantieplezier....

Tante Greet

Waarom is dat zwembad nou leeg.En dan in deze vakantie tijd.Fijn dat jullie wat anders gevonden hebben.Geniet er maar lekker van.kusje.

Maarten en Berdien

Wat een plezier kan je toch met een bal hebben, het is maar goed dat jullie hem mee hebben genomen. En dat hij is opgepompt natuurlijk. x

Annerdepan

ik zie die mep-foto voor me, hihi! waar beach-bal sets al niet goed voor zijn, samen met badmintonrakcets hopen vol plezier :)