Kockelscheuer, Luxemburg

Ha! Ons eerste dagje vakantie is begonnen... En we zitten inmiddels in de stad Luxemburg op camping Kockelscheuer, waar we tegen 1615 uur aankwamen. Rond 1015 uur vertrokken we vanuit het Machtige Maartensdijk.

Het is nog een aardige klus om deze tekst te typen, want dit toetsenbord is geen QWERTY en dat betekent dat alle toetsen op andere plaatsen staan. Steeds corrigeren, dus. Foto's aan dit verhaaltje toevoegen lukt ook niet, dus iedereen moet zich maar voorstellen dat we heerlijk ontspannen voor de camper zitten in de volle zon met een heerlijk biertje in de hand...

De reis verliep voorspoedig, alhoewel we meerdere malen stil hebben gestaan in de file, maar we hebben geen haast, noch eindbestemming, dus we lieten ons gevoel de gids zijn.

Belgie mogen ze van mij opheffen, wat het wegennet betreft. Ik stel voor dat we een viaduct aanleggen over Belgie heen, dan hoeven we niet meer gebruik te maken van de slechte wegen daar. Het begint zodra je Nederland verlaat en het stopt wanneer je Luxemburg binnen rijdt. Letterlijk: de weg zit dan vol met gerepareerde gaten en het wegdek maakt veel lawaai.

We hebben onderweg een paar stops gemaakt voor de broodnodige versnaperingen en rust en morgen zien we wel verder. Dan gaan we een eind Frankrijk in!

Kussen en knuffels van de vlottevakantiegangers. Zo, en nu terug naar de camper om eens lekker met de bal te spelen en een paar potjes te gaan badmintonnen...

Berdien en Maarten

Hallo vakantiegangers!!
Jammer dat jullie nog geen fotos op internet kunnen zetten, we hadden jullie graag zien ballen natuurlijk;)
Lekker hoor, dat jullie nu echt op vakantie zijn! Geniet ervan, wij zijn het met jullie eens wat betreft Belgie en op naar Frankrijk!:)
Kus van ons en de katten:)

Tante Greet

Dat heb ik al meer gehoord over Belgie.Stel het maar ff voor om daar een viaduct over heen te leggen .Nou op naar Frankrijk.Ik kijk weer uit naar de leuke foto's.Dikke kussen.

O&O

We hebben je leuke verhaal gelezen en wensen jullie verder heel veel plezier.
Groetjes van ons,Pa.