Badkamer en wc!

Even een kort stukje weer uit de Meern!
Er is nog flink doorgeklust hier, want de wc is ook zo goed als af! Er was wel een weekendje van lekkage, maar dat is snel weer opgelost. Er zijn nog 2 dagen waarop de badkamermannen terugkomen:

Maandag 20 juli --> het mozaïek wordt geplaatst in de badkamer en in de wc, er wordt gespagtelt in de wc en toiletrolhouders worden opgehangen

Laughing

Afgelopen woensdag is de douchecabine opgemeten, deze wordt nu gemaakt. Hij zal ongeveer over (toen) 4 weken binnenkomen hier. Dan komt Erik de aannemer hem plaatsen. Maar dan is het bouwvak, dus waarschijnlijk wordt het dan nog 2 weken later. Als hij dat komt doen, komt hij ook het plafond weer wit maken. Want daar zitten nu kringen in van de lekkage.

En dan is echt alles af! We zijn er erg blij mee! We hebben het idee dat de badkamer ruimer is terwijl er meer in staat! Dus het kan alleen nog maar mooier worden!

Tot snel! Kusjes uit de Meern

Tante Greet

Wat is het allemaal mooi.Nog ff geduld en dan is het helemaal klaar.ja inderdaad het is zo bouwvak vakantie.Jammer hé.Hoe oud zijn deze huizen?Jullie maken er wel wat moois van.Hier alles goed.Dikke kus.

Berdien

Ons huis is van 1968! Hoe is het met jullie puppy? X

Tante Greet

Die is al weer een half jaar oud.We genieten er weer zo van.En hij luisterd al aardig goed.Kusje.