Badkamer (zo goed als) af!

Vandaag hadden we een dagje rust!

Cool
Geen badkamermannen die kwamen werken vandaag!

De wc is al flink veranderd sinds de sloop! Hij heeft nu een vloer die netjes gestort is, een nieuw ingebouwde toilet met koofje ervoor, een hoger plafonden gisteren(woensdag) zijn de muren gestuukt! Daarom kwam er vandaag niemand, want dat moest drogen. Er staat nu een grote ventilator te blazen, zodat het (hopelijk) morgen droog is, want dan komen ze tegelen. Als dat niet droog is, dan gaan ze maandag verder.

De badkamer is eergisteren (dinsdag) afgemaakt (zo ver als het kon)!

Laughing
De laatjes zitten in het wastafelmeubel, de spiegel hangt en alles is afgekit! Eindelijk konden we weer wat spulletjes in de badkamer zetten! (In plaats van in een doos in de schuur
Wink
) We hebben woensdag de badkamer schoongemaakt met schoonmaakazijn en de drempel ingesmeerd met baby-olie (tips van de aannemer
Tongue out
), ook hebben we een luxaflex van hout gekocht voor het raam en het kozijn geschilderd. Vandaag heeft Maarten het kozijn van de deur geschilderd, de houten drempel en de luxaflex opgehangen! Ziet er weer beter uit!

Wat er nu nog moet gebeuren in de badkamer is:
Een kapje plaatsen op het centrale elektrapunt, het plafond witten, wachten op de mozaïektegeletjes (nog 2 weken!

Laughing
) en ze erin zetten en de douchecabinewanden moeten opgemeten en besteld worden. En dan is de badkamer echt helemaal klaar!

Dat was het weer voor vandaag! XXX Maarten en Berdien

Annemarie

aftellen voor die tegels! Ben nu wel rete-benieuwd :D
(K)

tante Greet

Mooi mooi mooi.En dan nog twee weken wachten op de mozaíektegeltjes.daar wordt het ff mooi van.Succes.kusje

O&O

Wat prachtig allemaal. Zojuist (nadat je Oma aan de tel.hebt gehad) hebben we de foto's bekeken. Tof hoor.
Gr.en xx van ons.
Opa.