Een stukje badkamer en het begin van het toilet!

Vandaag waren de badkamermannen apart aan het werk! Aannemer Erik begon met de wc en Wilco ging verder met de badkamer!

De wc:
Eerst zijn de wcpot en het fonteintje eruit gehaald en daarna is Erik begonnen (met het lawaaiapparaat) met de tegels los te halen. Een flink lawaai, maar wel effectief, want alle tegels zijn eruit!

Laughing
Tijdens het lawaai ben ik nog even naar Maartensdijk gereden om daar even te douchen
Wink

Daarna is het plafond eruit gegaanen alle andere losse dingen (gipsplaten, buizen...) Nu is het helemaal kaal. Morgen weer verder ermee.

De badkamer:
Wilco heeft de kraan + handdouche van het bad en van de doucheaangesloten, ook de douchekop hangt nu mooi aan het plafond. De wc is geinstalleerd (en hij doet het!

Laughing
) en het badkamermeubel ook. Deze doet het nog niet. De lades van het kastje moeten er ook nog in.

We hebben vandaag het bad al gebruikt!

Cool
Eindelijk kan je zelf weer in je eigen huis douchen!
Heel fijn!

Morgen gaan ze verder...

(Ik heb nog wat fotos gezet in het mapje badkamer de Meern...)

Pap

Wat een mooie vorderingen, zeg! En een "lawaaiapparaat" heet een Kango...! Haha! Echte meidentaal ("ik heb er geen verstand van")! Maar alle gekheid op een stokje, wij komen graag even alle douchebeurtjes inhalen hoor! Succes!

Ellen

De badkamer wordt mooi!!! Fijn dat boven de wc het nu wel doet, best lastig om voor ieder plasje even naar Maartensdijk te rijden, toch? Goeie planning...xx

O&O

Het schiet nu inderdaad al aardig op.
Fijn dat jullie weer thuis kunnen douchen.
Wij vinden het erg mooi worden.
Gr.van ons,
Opa xx

Tante Greet

Het wordt wel mooi allemaal.Straks blijf je douchen en in bad zitten.Nog ff en jullie kunnen genieten.Het geeft ook zoveel stof hé,met al dat gebreek.Je blijft aan het poetsen.Succes verder.Kusje.

Annemarie

ziet er super uit, fijn dat het bijna af is :)