Tegels!

Gisteren is de vloer van de badkamer aangesmeerd! Het ziet er echt beter uit! (niet mooi natuurlijk, maar wel beter dan wat het was!) Er steekt nu nog een slang uit, die is voor de afvoer van het bad. Ze hebben de vloerverwarming meteen in de vloer gesmeerd!

Cool

Vandaag zijn ze begonnen met de tegels op de muur zetten! Heel erg leuk, want dan wordt het meteen al wat. Maarten had vrij vandaag, dus hij heeft alles in de gaten gehouden. We hebben dus een randje overgelaten in de 'douchecabine' voor de mozaïek.

Toen de tegels erop zaten, moest Maarten een voeg kiezen. De aannemer gaf als advies geen witte voeg te kiezen bij deze tegel, omdat dan de tegel minder opvalt. De mooiste kleur hierbij was zilvergrijs. Dus die is het ook geworden. Het ziet er heel mooi uit!

Morgen gaan ze verder, ze gaan dan het bad erin zetten

Laughing
en de vloertegels doen. Dan wordt het eindelijk een badkamer.

Zo dat was het badkamerverhaal weer van vandaag.

Gisteren hadden we nog een ander avontuur: we waren Buster kwijt. De katten gaan altijd naar buiten in de tuin, en blijven daar ook, maar gisteren had Buster besloten dat hij eruit wilde, want we konden hem nergens vinden! In de tuin niet, maar ook niet in ons huis. Toen keek ik op een gegeven moment naar buiten over de achtertuinen van de buren heen, zag ik een zwarte kat liggen op het schuurtje van de buurvrouw op nr 29! Ja hoor, daar lag hij!
Wij roepen, hij terugmiauwen, maar er kwam geen beweging in! Hij durfde gewoon niet van het schuurtje af! Dus moesten wij hem wel gaan halen.

Dus hebben we de bench gepakt, en hebben we om 10uur 's avonds aangebeld bij de buurvrouw van nr.29.Maarten stond op t trapje, maar Buster wilde niet van het dak afgetild worden! Hij was doodsbang, dus hebben we de bench op het dak gezet, Buster erin geschoven en met bench en al van het dak afgetild!

Toen hij thuis kwam ging hij lekker op de bank liggen...

Wink

O&O

Leuk dat je de badkamer iedere dag zo kan zien groeien. Het zal ongetwijfeld heel mooi worden.
Wat een toestand met Buster.Hij heeft er in ieder geval van geleerd moet je maar denken.
Groetjes van ons,Opa.

Annemarie

hihi wat een diva! gelukkig izzy weer thuis :)

Tante Greet

Fijn die badkamer.Straks lekker in bad.Wat een toestand met buster.Gelukkig zag je hem zitten.Zo blijf ik mooi op de hoogte van alles,leuk hoor.Dikke kus.

ellen

wat een ondernemend baasje, die Buster! ik had dit meer iets gevonden voor die rooie Maestro, rode katers zijn vaak van die doerakken....zo zie je maar weer dat je nooit moet generaliseren....we zijn benieuwd naar de volgende foto's van de steeds maar mooier wordende badkamer...ik denk wel dat alle lezers van dit log een keertje komen badderen bij jullie, het klinkt allemaal zo fijn...regendouche...vloerverwarming...2-persoons bad...als jij nou een agenda aanlegt met de mogelijkheden dan schrijven wij graag in. xxxx