Vaderdag en nog een badkamerupdate!

Zo, eerst even een update van de badkamer. Er staan 2 ventilators te blazen en het raam staat open --> jawel, er is vrijdag gestuukt! De muren zijn glad en de hoekjes zijn strak! Het ziet er verzorgder uit nu.

Wink

Het hele weekend is het al goed aan het drogen en de 'natte' plekken zijn al minder dan de droge plekken.
Vooral bovenin de muren is het nog wat natter, omdat ze daar een dikkere laag moesten aanbrengen op de originele muur. Aan de onderkant van de muren zaten nog tegels, dus daar is het al zo goed als droog.

Er zijn al bezoekers geweest om de badkamer te bekijken, Sjardaheeft vrijdagavond even gekeken, pap en mam zaterdagavond en opa en oma zijn zondagochtend geweest! Ze vonden het er allemaal al goed uitzien.

Maarten en ik hebben nog een kleine 'discussie' over de mozaïektegeltjes.

Wink
Hoe breed worden de randen (3, 4, 5 of meer tegeltjes breed) en waar precies komen ze. De uitslag volgt later nog. Maar het wordt vast mooi.

(De foto's van de badkamer staan in het mapje badkamer, ik kreeg ze er niet tussen geplakt)

Vandaag was het natuurlijk vaderdag en opa en oma waren om 11uur bij ons in de Meern voor een kopje koffie! Om ongeveer 12:15uur zijn we naar het Mieterse Maartensdijk gereden om daar vaderdag te vieren! Nadat de kado's uitgepakt en bewonderd waren, wilde opa natuurlijk erg graag Riks scooti bekijken

Laughing
. (die het nu EINDELIJK doet!
Laughing

Annemarie was er ook nog bij, want zij belde naar haar vader op vaderdag en heeft weer bijgekletst met alle familie!

Om half 3 gingen opa en oma weer naar Zwolle, waar ze nog bezoek zouden krijgen van Jan Pieter, Mirjam, Kim en Sanne. Wij gingen om half4 naar de Bilt om daar nog even vaderdag te vieren. Willem was er ook en Marieke, Edwin en Xander waren 's ochtends al geweest.

Nu zijn we weer thuis, morgen gaan ze verder met de badkamer. Ze gaan namelijk de vloer aansmeren. Dus tot snel weer!

Kusjes uit de Meern

Pap

Het was een heerlijke dag! En de badkamer wordt prachtig... Dank voor jullie cadeau - ik heb er al ven een hoofdstukje uit gelezen!

Annemarie

Wat waren de cadeaus!??!?!
Opa, superhip op die scootti -> neem er ook 1 :)
Kuz!

O&O

Ik bedank jullie nog voor de fijne dag en de cadeaux op "Vaderdag" Ook het korte bezoek aan
De Meern,waar we onder het genot van een kopje koffie het badkamergebeuren hebben aanschouwd
Mooie foto's hoor. Vooral die van dat oude ventje op de scooter. Een prachtige machine, hoor Rik. Wees er voorzichtig mee.
Groetjes van ons voor jullie allemaal.
(O)PA.

Tante Greet

Daar had ik wel ff bij willen zijn.Gezellig zo en dan mijn broertje op de scooter.leuk hoor.Dikke kus