Alles is roze!!

Even weer een updateje van de badkamer!

Vandaag hebben ze de elektra afgemaakt en gipsplatentegen het plafond gezet. In dit plafond zitten nu ook 4 lichtpunten voor spotjes, een centraal elektrapunt, een aansluiting voor de douche (we hebben een regendouche gekocht, de kop komt uit het plafond), een aansluiting voor de mechanische ventilatieen een aansluiting voor de radiator.

Ook zit het inbouwreservoir voor de wc er al in en alle muren zijn ingesmeerd met een roze voorstrijkmiddel, want morgen komt de stukadoor de muren gladmaken!! Dus alles ziet er behoorlijk roze uit! Maar wel al weer wat voller.

Laughing

We hadden ook nog een beetje een jammer bericht, onze mozaïektegels komen pas over 4 weken!!!

Surprised

Morgen komt dus de stukadoor, dus in het weekend kan alles lekker drogen! Maandag gaan ze de vloer egaliseren en dinsdag al beginnen met de tegels!Er komt wel schot in de zaak!

Voor de rest is het hier nog steeds een troepje, overal staat wat en er ligt overal stof en gereedschap van de badkamermannen...Maar je moet er wat voor over hebben he

Wink
!

Snel weer een verdere update...

Kusjes uit de Meern

Maartensdijk

Hé, dat ziet er al weer beter uit! En nadat er is gestuukt wordt het helemaal mooi en strak. Dan zijn al die tegels uit het zicht. Toch een oplossing voor de wc? xxx

O&O

Regen uit het plafond? Dat zal ik toch een keer moeten
komen proberen. Tot zondagmorgen.
Gr.van ons,Opa.

Annemarie

Een echte regendouche, helemaal top! :D die kom ik uittesten
wat een jammer bericht van die tegels...!
Bel je dit weekend, supersmak!