Werkweek Terschelling!

Ik ga volgende week (22 tot 26 Juni) op werkweek naar Terschelling, ik heb er super veel zin in en ik ga poepieeeeeee bruin worden.. Niet dat ik elke dag in de zon mag liggen want het is tenslotte een 'werk'week.. pfftt.. Maar ik heb er wel super veel zin in :D samen met een vriendin in de tent, savonds kampvuurtje, niet te laat naar bed want moet weer vroeg op ;) enige nadeel is dat ik maandag om kwart over 6 op school moet zijn!? Dan gaan we met het busje naar Haarlingen en moeten we eerst een andere klas afzetten want die gaan naar Vlieland.. en dan pakken wij de boot naar Terschelling, paar fietsen huren, (23 dacht ik) en dan zo hoppa, naar de camping toe! We vernachten op een groepscamping en hoeven pas 11 uur savonds stil te zijn op de camping. (wel chill opzich?) en we hebben een eigen toiletgebouw die we ook zelf moeten schoonmaken (bah) je moest op school groepjes maken van ongeveer 5 mensen en met die mensen ga je savonds koken en afwassen en sochtends ontbijten enzo! En school betaald al het eten. (zelfs de chips snoep en frisdrank!)Allemaal heel gezellig dus! En het belangrijkste wat ik moet meenemen: GOED HUMEUR! Nah, dat zit er altijd wel in toch ;D tot gauw lieve ooms/tantes/neven/nichten noem maar op...

heel veel kusjes van Marije!

Terschelling 2005 Timmy aan zee.

Reacties

Reacties

Wijnand

Héé Marije, wat kun jij leuk schrijven. Spannend hoor zo''n weekje. Mag ik mee? Kan ik ook Poeppleebruin worden!

Berdien

Hee Marij:D Dat klinkt erg gezellig!! Ben benieuwd naar je verhaal als je terug bent!!
Veel plezier en wordt lekker bruin! XXX Berdien

Gienke en Koop

Hi meid, jaloers ben ik hoor, maar wat leuk is: ik ben er net geweest (Oerol)! En vrijdag ga ik nog een keer...! Het is er super, dus dat wordt genieten. En als ik je stukje les, dan ga je natuurlijk braaf op tijd naar bed! We lezen je verhalen graag hoor, blijf ons maar schrijven! Mooie foto van Timmie! Groetjes uit het Mooie Maartensdijk!

Annemarie

he meissie!
Klinkt heerlijk, dat wordt natuurlijk echt 'werk'week. Ik zeg keten tot in de vroege uurtjes en alle trucs uithalen: luchtbedden leeg laten lopen, mensen opmaken terwijl ze slapen.
Neeee geintje! Lekker in de zon liggen en genieten van alle free snoep/frisdank/chips!
Dikke kus van je nicht uit Jerry

O&O

He' schatje,
Wat een leuk verhaal, heel leuk geschreven, hoor! Compliment!
We wensen je een super week toe, geniet van alles en kom maar lekker bruin terug.
Zien jullie ook nog wat van Oeral?
Liefs van Opa en Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!